Näillä blogialustoilla tuntuu olevan sometartunta. Mikään ei ole oikeasti pysyvää. Tämä on kolmas kerta kun kokeilen vieläkö minulla on itselleni jotain kerrottavaa. Kun hiukset harmaantuu, näkö lähtee ja muisti pätkii niin blogista voi aina käydä itse lukemassa mitkä on olleet mietteet mistäkin asiasta. Sillä hetkellä. 

Olen itsekäs komea mies joka kaataa naisia, aiheuttaa peräänajoja ja inhoaa jalkapalloa. Ei itse peliä mutta niitä ärsyttäviä näyttelijöitä. Huonekalut ja televisio ei meinaa kestää jalkapallo otteluja. Katsoin viimeksi mestareiden liigan loppuottelua Real Madrid ja Atletico Madrid.... Pepe...PERK. Niillä näytöin olisin ajanut sen ulos ja ilmoittanut ekaluokkalaisten nätelmäkerhoon. Sori ekaluokkalaiset mutta jostain se on aloitettava. Ja Pepe on mulle velkaa television kaukosäätimen!

Sosiaalisesti olen täysin tollo. Ystävistä en jaksa pitää kiinni. Niitä tulee ja niitä menee eikä minua kiinnosta mitä heille kuuluu vuosien päästä. Elän vain tätä päivää. Sitten kun tavataan niin jatketaan siitä mihin on jääty tai jos ei jatketa niin ei sen väliä. Facebookit, Linkedin ja muut somehommat on päivittämättä monen vuoden ajalta. Sen verran on ollut kiinnostusta että olen joskus rekisteröitynyt mutta koska en ole niistä sisältöä elämääni saanut niin mitä siellä roikkumaan.

Kaikki mielipiteeni on omiani vaikka niillä pyrkisinkin vain mielyttämään muita. Olen sopinut itseni kanssa että voin vaihtaa mielipidettä jos siihen on aihetta. Tänään jyrkkä ei voi huomenna olla ehdoton kyllä ja koskaan ei ole 'ei koskaan'.

Saas nähdä kuinka kauan täällä saa vuodattaa.